مار را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
  • کدخبر 407
  • 1399/04/10-13:32
  

انسجام بخشی به فعالیت های حرفه ای اعضاء یکی از اولویت های مهم سازمان نظام مهندسی می باشد

انسجام بخشی به فعالیت های حرفه ای اعضاء یکی از اولویت های مهم سازمان نظام مهندسی می باشد

انسجام بخشی به فعالیت های حرفه ای اعضاء یکی از اولویت های مهم سازمان نظام مهندسی می باشد

🔸رییس سازمان مرکزی گفت: انسجام بخشی به فعالیت های حرفه ای اعضاء برای انجام وظایف قانونی، یکی از اولویت های مهم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابه طبیعی می باشد.

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، شاهرخ رمضان نژاد در گردهمایی ویدئوکنفرانسی رؤسای سازمان نظام مهندسی استان ها، با اشاره به سیاست های جدید سازمان در دوره پنجم گفت: تمامی مهندسان کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست برای انجام فعالیت های مهندسی در رشته های خود ملزم به داشتن پروانه اشتغال از سازمان نظام مهندسی برای ارایه خدمات به بخش های دولتی و خصوصی می باشند.

🔸وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تأکید بر گسترش آموزش های مجازی توسط سازمان اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی با همکاری و مشارکت شرکت دانش بنیان رهپویان خرد ایرانیان، زیرساخت لازم در جهان مجازی را با نام تلویزیون رویش در راستای اجرای رسالت دانش گستری در محیط های کشاورزی ایجاد کرده است و انتظار می رود با بهره گیری حداکثری از قابلیت ها و ظرفیت های سامانه یاد شده، ضمن ارتقای ضریب نفوذ دانش، موجبات تسریع اشاعه و انتقال دانش در محیط های کشاورزی فراهم شود.

🔸رییس سازمان مرکزی گفت: سازمان در این دوره از فعالیت سیاست های حمایتی برای همراهی اعضای سازمان به عنوان سرمایه های اجتماعی اتخاذ کرده است که تصویب تمدید رایگان پروانه اشتغال و کارشناسی رسمی برای اعضای فاقد ارجاع کار، تخفیف ۵۰ درصدی تمدید عضویت اعضای قدیمی و اعمال یک سوم تعرفه عضویت برای تمدید عضویت در شورای مرکزی مؤید تاکید سازمان بر این سیاست های است.

🔸شایان ذکر است در گردهمایی ویدئوکنفرانسی رؤسای سازمان نظام مهندسی استان ها که با موضوع پیگیری اجرای تبصره ۳ ماده (۸۳) آیین نامه اجرایی قانون تاسیس و درصد مصوب شورای مرکزی در خصوص حق النظاره سال ٩٩ برگزار شد، رؤسای سازمان ها نظرات و دیدگاه های خود را مطرح و مورد بررسی قرار دادند.