مار را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
  • کدخبر 404
  • 1399/04/05-13:16
  

افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی در مسیر توسعه پایدارمهمترین هدف سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان است.

افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی در مسیر توسعه پایدارمهمترین هدف سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت:افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی در مسیر توسعه پایدارمهمترین هدف سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان است.

🔹به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه رمضان رویین تن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:یکی از وظایف اصلی سازمان نظام مهندسی ومراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی انتقال دانش به بخش کشاورزی است.

🔹وی خاطر نشان کرد:هم اکنون ۸ هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان هستند که از این افراد میتوان به عنوان ظرفیت های رشد و توسعه کشاورزی استان نام برد

🔹رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه افزود:۶۴ مرکز خدمات غیر دولتی در استان داریم که در داخل این مراکز غیر دولتی هم ۴۵۰ نفر مهندس کشاورزی در حال فعالیت هستند.

🔹به گفته این مسئول، وظایف بخش کشاورزی رابه نمایندگی از سازمان جهاد کشاورزی به این مراکز واگذار کردیم.

🔹رویین تن از صدور مجوز ها در بخش های کشاورزی، دامپروری ،شیلات و گلخانه هاخبر داد و تصریح کرد: روندصدور پروانه ها هم اکنون در استان ۴۰ روزه انجام می شود اما اگر مشارکت دستگاهای اجرایی دو چندان شود در یک روز هم می شود انجام داد.

🔹وی ابراز داشت:تعدادمجوزهای که در طول سال ۹۸و تا آخر خرداد ماه سال جاری صادر شده است نزدیک به۸۰۰ مجوز در بخش های گلخانه، قارچ. دام ، طیور. آبزی پروری و نهاد ها مثل سموم. کود و بذر است.

🔹رویین تن در پایان استقرار مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در مرکز دهستان ها را اصلی ترین عامل در انتقال و اشاعه دانش به بخش کشاورزی و افزایش بهره وری ، تسریع و تسهیل فرایندهای کسب و‌کار و جذب سرمایه گذار و بهبود فضای کسب و کار برشمرد.